بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 2241961 اطلاعیه: قابل توجه متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مخابرات - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات

اطلاعیه: قابل توجه متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به اطلاع تمامی متقاضیانی که مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی را انجام داده اند لیکن کد رهگیری دریافت نکردند ، می رساند کلیه اطلاعات آنها در سامانه مزبور ثبت شده و نیازی به ثبت نام مجدد نیست و متعاقباً از طریق e-mail و یا SMS کد رهگیری برای آنان ارسال خواهد شد.

ضمناً به اطلاع متقاضیانی که به دفعات چه از طریق اینترنتی و چه از طریق بانک هزینه ثبت نام را واریز کرده اند ، می رساند پس از پایان ثبت نام ، تمامی مبالغ اضافی به جز هزینه ثبت نام به شماره حساب آنها واریز و عودت داده می شود.

 

----------------------------------------------------

واحد پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان آزمون استخدامی راه اندازی شد

پنج خط ارتباطی 4-88170520 به منظور پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، اداره کل امور اداری و رفاه به منظور سهولت پاسخگویی به سؤالات احتمالی متقاضیان آزمون استخدامی ، این خطوط تلفنی را به این امر اختصاص داده است لذا متقاضیان برای دریافت پاسخ سؤالات خود صرفا" با شماره های یاد شده تماس گرفته و از تماس با سایر خطوط تلفنی شرکت مخابرات خودداری نمایند.

 

 

منبع خبر


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/3/22 توسط