بازدید امروز: 347
بازدید دیروز: 466
کل بازدیدها: 2238273 شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون بهمن 92 دانشگاه پیام - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات


به گزارش  دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی برای بهمن 92 در برخی کد رشته محل ها دانشجو پذیرش می کنند.رشته های تحصیلی که براساس سوابق تحصیلی گزینش آنها صورت میگیرد. برای تکمیل ظرفیت و پذیرش بدون آزمون بهمن 92 کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام کرده‌اند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند حداکثر 50 کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های گروه آزمایشی مربوطه، انتخاب و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.
چنانچه داوطلبی تعدادی از 50 کد رشته محل انتخابی را از گروه آزمایشی اصلی (یکی از گروه‌های آزمایشی 3-1) و بقیه را از گروه‌های هنر یا زبان‌های خارجی و یا گروه‌های هنر و زبان خارجی انتخاب کنند، باید به ازای هر گروه آزمایشی، 35 هزار ریال دیگر پرداخت کند.
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org  و پرداخت مبلغ مبلغ 35,000 ریال از امروز 1 دی تا 5 دی 92 نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته حداکثر تا 50 کد رشته محل اقدام کنند.

بدون آزمون بهمن 92 پیام نور, ثبت نام بدون آزمون پیام نور, تکمیل ظرفیت پیام نور, سازمان سنجش, پذیرش بدون آزمون پیام نور


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/10/2 توسط