بازدید امروز: 375
بازدید دیروز: 351
کل بازدیدها: 2233322 به همسر خود نشان دهید که دوستش ... - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات

 به همسر خود نشان دهید که دوستش دارید


 

بیشتر مردان نمی دانند چقدر برای زنان ابراز علاقه همسر مهم است.


متین السادات نصری مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: زنان در صورتی که بدانند همسرشان پاسخگوی نیازهای عاطفی آنها هستند احساس رضایتمندی و خوشبختی می کنند زمانی که مردی علاقه اش را به همسر نشان می دهد در واقع به یکی از اساسی ترین نیازهای او پاسخ می دهد.

 

وی در ادامه افزود: زمانی که زن نگران، مضطرب و آشفته است تنها چیزی که به او آرامش می دهد این است که بداند همسرش او را تنها نمی گذارد و با او همدردی می کند.

 

نصری تصریح کرد: بیشتر مردان به اشتباه تصور می کنند که اگر بار نیازهای عاطفی همسرشان را برآورده کنند و به او اطمینان قلب بدهند زن خیالش برای همیشه راحت است و دچار نگرانی نمی شود در حالی که این طور نیست و زن پیوسته به ابراز علاقه و اطمینان خاطر احتیاج دارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: زن هم باید به نیازهای عاطفی شوهرش پاسخ دهد و همواره متوجه این موضوع باشد که مرد به تأیید و تشویق احتیاج دارد اعتماد کردن به شوهر و قدرشناسی از زحمت های او سبب می شود که مرد نیازهای عاطفی همسرش را بهتر برآورده کند.

تبلیغات





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91/2/19 توسط