بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 387
کل بازدیدها: 2225648 درمان زود انزالی - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات

تنفس خود را کنترل کنید – نفس عمیق بکشید.
این امر میزان برانگیختگی شما را کاهش داده و هیجان را کنترل شده می کند و مجدداً کنترل امور را به دست شما می سپارد.
از کاندوم استفاده کنید.
ممکن است با یک بار امتحان به این نتیجه برسید که می توانید با استفاده از آن مدت زمان سکس را افزایش دهید. البته این امر در مورد همه ی مردها صدق نمی کند. ضمناً به طور حتم از کاندوم های معمولی استفاده کنید نه کاندوم هایی که آغشته به لوسیون های بی حس کننده هستند.
به تحریک کردن شریکتان فکر کنید نه خودتان
شما هر چقدر بیشتر به شریکتان لذت بدهید، خودتان هم بیشتر لذت خواهید برد و هر چقدر او را بیشتر تحریک کنید خودتان هم بیشتر تحریک می شوید. بنابراین زمانیکه احساس می کنید کنترل اوضاع قدری برایتان دشوار می شود، از فرو کردن آلت خودداری نموده، آن را بیرون بکشید و با استفاده از دست و یا دهان خود همسرتان را تحریک بیشتری کرده و او را به ارگاسم برسانید. پس از اینکار استرس فکری شما کاهش پیدا کرده و مجدداً می توانید ادامه دهید.
نحوه انجام حرکات ریتمیک را تغییر دهید.
به جای انجام حرکات عقب - جلو از حرکات دوار [با کمک عضلات باسن] استفاده کنید. با این روش تحریک و فشار کمتری بر روی آلت وارد می گردد.
اگر شریک جنسی شما در بالا قرار داشته باشد، فشار وارد بر آلت کمتر شده، میزان برانگیختگی کاهش می یابد و شما کنترل بیشتری بر روی انزال خواهید داشت.
یک حقه مرموز
خیلی ساده نوک زبان خود را به سقف دهان (در نقطه ی پشتی دندان های ردیف بالا) بفشارید.
متمرکز و قابل کنترل باقی بمانید
ذهن خود را بر روی کنترل امور متمرکز نمایید. به خودتان اجازه ندهید کارهایی را که در آنها شک و تردید دارید، انجام دهد. نیمی از جدال برای کنترل انزال زودرس بکارگیری صحیح یک الگوی فکری سودمند است. باید به خودتان بقبولانید که درست زمانیکه همه چیز به سرعت به جلو پیش می رود، شما می توانید از انزال جلوگیری نمایید......
پرینه را بفشارید
یا از همسرتان تقاضا کنید تا این کار را برایتان انجام دهد. زمانیکه احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، با انگشت محل مورد نظر در پرینه (میان دو راه) را بفشارید. اگر محل دقیق آنرا پیدا کنید به راحتی می توانید از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورید.
دارو درمانی
برای درمان انزال زودرس به روش دارو درمانی، از داروهای زیادی می‌توان استفاده کرد که رایجترین آنها انواعی از ضدافسردگی‌ها به نام مهارکننده‌های اختصاصی بازجذب سروتونین مثل سرترالین، فلوکستین و پاروکستین هستند. البته این داروها از طرف اداره نظارت غذا و داروی آمریکا برای درمان انزال زودرس تایید نشده اند. معمولا یک قرص با دوز کم چند ساعت قبل از نزدیکی به خوبی می‌تواند زمان انزال را به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای افزایش دهد.
البته باید در نظر داشته باشید که هر یک از این داروها می‌توانند عوارض خاص خود را به همراه داشته باشند. عوارضی مثل اختلالات خواب، مشکلات قلبی و غیره که هر یک به تنهایی ایجاب می‌کند تا این داروها را تحت نظر پزشک مصرف شود. یکی دیگر از روش‌های دارودرمانی که می تواند در درمان انزال زودرس مفید باشد، مالیدن ژل یا کرم لیدوکائین روی آلت تناسلی مذکر است که از طریق کاهش احساس آلت تناسلی، باعث طولانی شدن زمان انزال می‌شود. این روش با قطع مصرف لیدوکائین، تاثیر خود را از دست می‌دهد. در روان درمانی، خصوصا در کسانی که به سکس درمانی و دارودرمانی پاسخ مناسبی نمی‌دهند، مشکل زمینه‌ای روانی فرد از طریق صحبت کردن و مشاوره بر طرف می‌شود. این روش هم باید توسط یک متخصص انجام شود.http://emarlu.blogfa.comمنبع

تبلیغات

 


نوشته شده در تاریخ شنبه 91/2/9 توسط