بازدید امروز: 236
بازدید دیروز: 387
کل بازدیدها: 2225876 حالت هایی که کمک می کند تا مدت زمان بیشتری انزال را به تعویق بیا - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات

حالت هایی که کمک می کند تا مدت زمان بیشتری انزال را به تعویق بیاندازید .


1- ابتدا حالت کلاسیک مرد بالا، بدن به بدن، در جهت درازکش به صورت افقی : به آرامی آلت را فرو کنید. با فشارهای کوتاه شروع کنید تا مطمئن شوید برای چه مدت زمانی می توانید در این وضعیت دوام بیاورید. زمانیکه خانم پاهای خود را بالا می برد و فشارهای شما عمیق تر می شود، میزان برانگیختگی آلت چندین برابر افزایش پیدا کرده و تحریک به حداکثر میزان خود می رسد. در این حالت احتمال انزال زیاد می شود.
البته هر موقع که بخواهید می توانید آلت را از واژن خارج نموده و کمی صبر کنید تا از آستانه انزال دور شوید. این کار به شما در دوام آوردن بیشتر کمک می کند.
2- یکی دیگر از موقعیت های جنسی که می تواند به شما کمک کند که دیرتر انزال شوید این است که بنشینید و خانم روی شما باشد. او سرعت حرکات را کنترل می کند، بنابراین می توانید از او بخواهید که بسته به طاقت و تحمل شما این کار را آرامتر و یا تندتر انجام دهد!
3- یکی دیگر از موقعیت های کلاسیک که می تواند به شما کمک کند تا مدت زمان بیشتری در حالت نعوظ باقی بمانید، همان شیوه ای است که به اصطلاح جنس مونث سوار بر مذکر است. برای اجرای این تکنیک آقا طاق باز بر روی تخت دراز می کشد و خانم در حالتیکه صورتش به طرف همسرش می باشد، خود را بر روی آلت وی رها می کند. خانم می تواند میزان فرو رفتن ها را کنترل کند و سرعت و ریتم آنرا به دلخواه تغییر دهد. موقعیت مذکور یک حالت کاملاً راحت و ایده آل برای آقایون می باشد چراکه در آن فشار کمتری به آلت وارد می شود. معمولاً یکی از بهترین انتخاب ها برای زمانیکه تصور می کنید می بایست مدت زمان بیشتری را برای رابطه ی جنسی خود قائل شوید، همین مورد است.
به خاطر داشته باشید که هرچقدر حالت هر دو طرف در این موقعیت افقی تر باشد و به طور کامل دراز کشیده باشند، فرو رفتن از حالت بالا - پایین در آمده و به سمت عقب - جلو پیش می رود که این امر هم به نوبه ی خود در به تعویق انداختن انزال نقش مهمی را ایفا می کند.
4- سکس پهلو به پهلو نیز یکی دیگر از راههای است که می توانید به کمک آن تاخیر انزال بدست آورید. از این حالت هم می توانید در دو موقعیت مختلف: 1-زمانیکه او صورتش به سمت شماست و یا 2- هنگامیکه پشتش را به شما کرده است، انجام دهید. در هر دو حالت فشار کمتری به آلت وارد می شود.
به هر حال نکته ای که در همه ی حالت ها باید همواره در ذهن داشته باشید این است که عجله نکنید. هر چقدر بخواهید کارها را سریع تر انجام دهید و بیشتر عجله کنید، انزال هم سریع تر صورت می پذیرد. باید همه چیز را آرام کنید، خودتان را کاملاً راحت نگه دارید و حرکات ریتمیک را به آرامی، بدون عجله و شتابزدگی و بصورت نرم و یکنواخت انجام دهید. اگر توانایی انجام یک چنین کاری را پیدا کنید، آنوقت همسرتان از کنترلی که شما بر روی انزال و ارگاسم خود دارید لذت خواهد برد.

تبلیغات

 

 


نوشته شده در تاریخ شنبه 91/2/9 توسط