بازدید امروز: 330
بازدید دیروز: 127
کل بازدیدها: 2225583 امکان تعیین حوزه امتحانی از سوی داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد - سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات ارشد آزاد،سوالات دکتری،سوالات بهداشت،سوالات سراسری،سوالات

نداشتن دروس معادلسازی، دانش آموخته شدن در 6 نیمسال، نمره پایان نامه 18.50 و متجانس و همنام بودن رشته انتخابی از جمله شرایط ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان ممتاز شرکت کننده در آزمون دکتری 93 دانشگاه آزاد در نظر داشته باشند در صورتی که در زمان ثبت نام، دانش آموخته شده و نمره پایان نامه معدل آنها مشخص شده است، می توانند از این امتیاز استفاده کنند.

ناصر اقبالی - رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در این باره، گفت: این دسته داوطلبان باید میانگین نمرات دوره کارشناسی ارشدشان برای علوم انسانی 18 و برای سایر رشته ها 17 باشد. رشته های حسابداری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی جزء استثنائات محسوب می شوند و معدل 17 برای آنها درنظر گرفته می شود.

وی در خصوص شرایط دیگر برای ثبت نام دوره بدون آزمون، اظهار داشت: نداشتن دروس معادلسازی، دانش آموخته شدن در 6 نیمسال، نمره پایان نامه 18.50 و متجانس و همنام بودن رشته انتخابی از شرایط دیگر ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون به شمار می آید.

اقبالی در مورد حوزه های انتخابی داوطلبان با آزمون دوره دکتری، گفت: امسال برای نخستین بار، داوطلبان دوره با آزمون دکتری می توانند حوزه امتحانی خود را بر اساس نزدیکی به محل سکونت خود انتخاب کنند. حوزه های امتحانی امسال شامل اصفهان (خوراسگان)، علوم و تحقیقات خوزستان، تبریز، تهران، مشهد، رشت، ساری، شیراز، کرمان، علوم و تحقیقات کرمانشاه و پردیس علوم تحقیقات سیستان و بلوچستان است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص رعایت شروط تجانس برای شرکت در آزمون دوره دکتری امسال، گفت: داوطلبان دوره دکتری با آزمون می توانند بدون در نظر گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود انتخاب رشته کنند، اما این شرط شامل رشته های بدون آزمون، رشته دامپزشکی (با آزمون) و مدیریت خدمات بهداشت درمانی نمی شود.

به گزارش مهر، داوطلبان برای آگاهی از جزئیات رعایت شرط تجانس به دفترچه دوره دکتری که در سایت www.azmoon.org قرار دارد، مراجعه کنند.


نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/10/5 توسط